Nowa strategia MADKOM
POLECANE KANAŁY: Poznaj naszą ofertę

Nowa strategia MADKOM

Spółka z NewConnect, zajmująca się produkcją systemów IT dla urzędów samorządowych, przedstawiła strategię rozwoju na lata 2015-2020, która opiera się głównie na podniesieniu jakości swoich produktów oraz wejściu w nowe obszary IT. Emitent będzie także dążył do corocznego zwiększania przychodów.
Spółka zakończyła 2014 r. zyskiem netto w wysokości 79 tys. zł oraz przychodami na poziomie 6.486 tys. zł. Rok wcześniej MADKOM S.A. zanotował stratę netto sięgającą 196 tys. zł, a jej sprzedaż wyniosła 5.042 tys. zł. Znaczący wzrost przychodów był efektem prowadzenia skutecznych działań handlowych i pozyskania wielu znaczących kontraktów.

Najważniejszym celem na 2015 r. jest dla Spółki terminowa realizacja pozyskanych projektów ze środków POKL oraz utworzenie Biura Obsługi Klientów, co wynika z szybko powiększającej się liczby kontrahentów. MADKOM ma także zamiar dokonać zmian w swojej strukturze organizacyjnej, które pozwolą na lepsze zarządzenie procesami i zwiększenie przepływu informacji. Spółka chce wejść w nowe obszary świadczenia usług IT, głównie dla branży medycznej oraz hotelowej.

- W chwili obecnej pozytywnie spoglądamy w przyszłość. Można powiedzieć, że ten rok powoli zamyka nam się w obszarze kosztów Spółki i za 2-3 miesiące powinniśmy każdą zarobioną złotówkę konwertować na czas pracy naszych programistów. Kluczowe dla nas konkursy i dofinansowania unijne startują już od kwietnia, dlatego spieszymy się z ukończeniem modułów oprogramowania, które będą przedmiotem naszej oferty w przyszłych latach. Ważną rzeczą będzie dla nas także dalsze poprawianie wyników finansowych, a to umożliwi nam realizację planów, w tym przeprowadzenie małej emisji dla drobnych akcjonariuszy, która ma pobudzić nasz free float i zwiększyć wolumen obrotu akcjami. Pieniądze z tej emisji przeznaczymy na inwestycję w podmiot produkujący oprogramowanie dla sektora medycznego - stwierdza Grzegorz Szczechowiak, Prezes Zarządu Spółki MADKOM S.A.

„Myślę, że moje zakupy nie wpłynęły na zmniejszenie free float’u na rynku, a obserwując kurs akcji uznałem, że nie odzwierciedla on rzeczywistej wartości Spółki, więc dokonałem zakupów. Kurs powoli wrócił do dolnych widełek wyceny. Jednak uważam, że dalej nie oddaje on realnej wartości i potencjału Spółki, przez co nie wykluczam, że będę sam nabywał dalej akcje.” - podsumowuje Prezes Szczechowiak.




logo_2 Kontakt

Raporty, wyniki finansowe, akcje, obligacje, umowy, konferencje, analizy, komentarze... Masz dla nas ciekawą informację dotyczącą rynku kapitałowego?
Napisz redakcja@infostrefa.com
lub zadzwoń 22 509 29 50

  • logo1
  • logo2
  • logo3